Praktyki w Portugalii – ekipa vol. 2 – początek przygody

W sobotę , 18 lutego , rozpoczęliśmy naszą przygodę w Portugalii. Na lotnisku mieliśmy okazję spotkać szczypiornistów grających m.in. w polskiej reprezentacji piłki ręcznej. Po pełnej wrażeń odprawie na lotnisku , udaliśmy się w podróż, która dla wielu z nas była pierwszą w życiu. Na lotnisku w Lizbonie czekała na nas pani Oksana, z którą wspólnie udaliśmy się do hotelu.

W niedzielny poranek , po pysznym śniadaniu , rozpoczęliśmy podbój Lizbony. Odwiedziliśmy stadion Estadio da Luz , na którym mecze rozgrywa Benfica Lizbona. Następnie udaliśmy się do oceanarium, które zrobiło na nas ogromne wrażenie. Zachwycił nas widok morskich stworzeń w błękicie wody.  Następnie wyruszyliśmy w podróż do ośrodka w Barcelos, w którym zatrzymamy się na okres odbywania praktyk.  W naszej podróży znaleźliśmy również czas na chwilę refleksji w miejscu ważnym dla chrześcijan-Fatmie. Wizyta w pięknym Sanktuarium , a także otaczający go plac, wywołały w nas ogromne wrażenia , które pozostaną w naszej pamięci na długo.

W poniedziałek  udaliśmy się do miejsca odbywania praktyk, aby poznać  właścicieli zakładów oraz zakres naszych obowiązków. Tego dnia spotkała nas nietypowa niespodzianka , którą była gra miejska. Dzięki niej mogliśmy poznać uroki i historię niezwykłego miasta Barcelos.  Piękna pogoda  dodatkowo ułatwiła nam zwiedzanie i pozytywnie wpłynęła na nasz nastrój.  Z niecierpliwością czekamy na kolejne przygody.