Profesjonalna obsługa klienta w ujęciu logistycznym

Uczennica klasy 2 lmt Oliwia Kielich w roku szkolnym 2017/2018 została stypendystką w projekcie „Mazowsze – stypendia dla uczniów szkół zawodowych”.

Od września poszerzała swoja wiedzę poprzez studiowanie i usystematyzowanie literatury oraz wiedzy naukowej wykraczającej poza  materiał nauczania. Oliwia podniosła także swoje kwalifikacje zawodowe poprzez ukończenie kursu „Psychologia zachowań konsumenckich”.

Na zakończenie projektu chętnie podzieliła się zdobytymi umiejętnościami. Na forum klasy przedstawiła prezentację multimedialną pt.: „Logistyczna obsługa klienta”, przygotowała instrukcję procedur prawidłowej obsługi klienta. Zwieńczeniem jej pracy był pokaz prawidłowych postaw dotyczący negocjacji z klientem.

Pozwoliło to na praktyczne zastosowanie zdobytej przez nią wiedzy teoretycznej. Oliwia przygotowała dla nas grę „Negocjacje – WIN OR LOSE”.

Gra bazowała na doświadczeniu negocjacji, które dotyczyły jednorazowej współpracy – wykorzystywały tylko jeden parametr np. cenę oraz na nawiązaniu dłuższej współpracy z potencjalnym klientem przy wykorzystaniu kilku parametrów decyzyjnych.

Nie miała sobie równych! W starciu ze swoimi klientami  wykorzystała zarówno twarde techniki negocjacji jak również metody wywierania wpływu i perswazji. Podsumowując grę wskazała uczestnikom błędy, które popełniali podczas negocjacji.

Oliwia wykazała się dużym zaangażowaniem w projekcie „Mazowsze – stypendia dla uczniów szkół zawodowych”. Swoje zainteresowanie psychologią genialnie przeniosła na kierunek swojego kształcenia.

Udowodniła, że w dobie prężnie rozwijającej się gospodarki zadania stawiane przed logistykiem wymagają od niego szerszego spojrzenia na wiele standardowych zagadnień.

Udostępnij

Posted in Aktualności.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *