Relaks i integracja 2 lmt :)

W dniach 17 – 19 maj 2018, odbyła się wycieczka klasy II lmt do miejscowości Karpacz. Klasa wyjechała tam pod opieką wychowawczyni, Marty Kustry i opiekuna, Tomasza Śmietanki.

Po długiej podróży, zameldowaliśmy się w domu wczasowym, w którym mieliśmy przebywać przez trzy dni. Następnie, wyruszyliśmy zwiedzać centrum Karpacza. Ze względu na opady deszczu, zakotwiczyliśmy się na basenie Sandra Spa Aquapark. Wypoczęliśmy i zregenerowaliśmy siły po długiej podróży. Moc atrakcji zapewniły z pewnością zjeżdżalnie, dzięki którym można było poczuć dreszczyk emocji. Na szczęście, nadszedł także czas na wyciszenie w kąpielach ziołowych, solankowych i saunach.

Po przespanej nocy, wyruszyliśmy do naszych czeskich sąsiadów, aby zwiedzić Pragę. Dzięki przewodnikowi, który opowiadał nam ciekawe historie, był to mile spędzony czas w ten dość gorący dzień. Mogliśmy zobaczyć zmianę wart przy siedzibie Prezydenta Czech, Archikatedrę Świętych Wita, Wacława i Wojciecha czy też Most Karola. Legednom nie było końca. W popołudniowej porze, mogliśmy jednak zrelaksować się i poszukać ciekawych pamiątek na jarmarku czy też spróbować regionalnych dań kuchni czeskiej.

Ostatni dzień naszej wycieczki to wjazd na Kopę i wspinaczka na najwyższy szczyt Karkonoszy, Śnieżkę (1603 m n.p.m.). Po zdobyciu szczytu poczuliśmy ulgę i mieliśmy czas, aby nacieszyć oko pięknymi widokami oraz zrelaksować się. Droga w dół, okazała się równie ciekawa. Schodziliśmy szlakiem czerwonym przez brukowane stopnie i schody. Ale mogliśmy podziwiać dzięki temu piękne strumyki, widoki na Śnieżkę z doliny oraz panoramę Karkonoszy.

Z pewnością, był to udany wyjazd w ten region i mam nadzieję, iż uczestnicy tej wycieczki jeszcze nie raz powrócą tam wspominając swoją klasę oraz te miłe chwile.